2013/01/21

19.

Förkyld och förstörd.

Behöver egentligen skriva av mig. Men jag orkar inte. Min hjärna kopplar ur hela tiden, jag vet inte vad jag gör. Känner mig så jävla inspirerad, men är för jävla värdelös för att kunna skriva eller göra något.

Varför förstör jag allting för mig själv?


Den här dagen är åt helvete. Gick inte till skolan, gick inte till läkaren och träffade inte kontaktpersonen.
Har bara orkat ta mig till ica, men mest för andras skull. Jag gör ju aldrig någonting för mig själv egentligen. Faktiskt.


Pratar lite med Viktor nu. Det var länge sen jag pratade med honom. Det var mest under sommaren, och lite efter, som vi delade våra dumma tankar med varandra, och stöttade varandra och så. Jag saknar den tiden, faktiskt. Det var så trevligt, att kunna sitta uppe fyra på morgonen när man inte mådde bra, och så kunde man prata med honom. Och så var vi ju på Rockstad: Falun och sånt.

Memories.
Nu känns det lite bättre. Samtidigt som det inte gör det alls. Allting blir bara så komplicerat.

Så fort jag får pengar så ska jag antingen åka till Uppsala och köpa LEGO eller åka till Uppsala och gå på bio. Med Nörd, eller ensam. Det spelar ingen roll. Problemet är nog att det inte går något bra... FML.


Varför vågar jag aldrig berätta hur jag mår på riktigt...?

No comments:

Post a Comment